środa, 16 grudnia 2015

Zakończenie projektu Senior XXI

Projekt Senior XXI zakończyliśmy wczorajszym wernisażem Państwa prac w Państwowej Galerii Sztuki. Wystawę można oglądać do 17 stycznia 2016 roku.


Dziękujemy za liczne przybycie na wernisaż oraz za udział w całym projekcie! Współpraca z Państwem to czysta przyjemność. Mamy nadzieję, że będą nas Państwo ciągle odwiedzać w naszych bibliotekach.


Prosimy zaglądać na naszego bloga, będziemy ciągle publikować informacje, które mogą Państwa zainteresować.

A wczoraj było tak:












































2 komentarze:

  1. Dzięki temu, że tu kopowałam balkonik dla babci, mogła wybrać się na podobną wystawę organizowaną w naszym mieście Niestety nie mogłam pojechać z nią, ale jej opiekunka mówiła, że babci bardzo się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inicjatywa ten projekt Senior XXL. Szkoda, że w naszych okolicach nie ma takich projektów. Sama zapisałam dziadka do Domu Seniora ale nie jestem zadowolona z tego jak organizują mu tam czas. Ostatnio czytałam na http://goldcare.com.pl/ o opiekunce dla Seniora. Może to będzie lepszy pomysł. Dziadek powinien mieć taką opiekę, a ja przez pracę nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń